پیام تبریک سرهنگ «موسوی» به مناسبت روز ارتش 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه با صدور پیامی با پاسداشت از مقام و ایثارگری‌های دلیرمردان ارتش، این روز را به همه ارتشیان جان بر کف تبریک گفت.  
کد خبر: ۶۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 17April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت 29 فروردین ماه با صدور پیامی با پاسداشت از مقام و ایثارگری های دلیرمردان ارتش ، این روز را به همه ارتشیان جان بر کف تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

29 فروردين ماه يادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است كه شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از كيان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع كنند، آنانی كه در طول هشت سال دفاع مقدس آن‌چه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حريم دين و ميهن به‌كار بستند و نشان دادند كه نيروهای كارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند كه با توكل به خدای متعال و الهام از مكتب شهادت‌طلبانه سيدالشهدا(ع) همواره آمادگی انجام هر مأموريتی را دارند و در اين رهگذر به فرمان امام خمينی(ره) با خلق حماسه‌های عظيم و به يادماندنی، برگ‌های زرين افتخار را به دفتر تاريخ سراسر حماسه ملت ايران افزودند.

این روز تاریخی، روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی است که نقش بسیار موثری در جنگ تحمیلی ایفا کرد و توان خود برای حراست از کشور را در عملیات‌های مختلف به نمایش گذاشت. کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری‌های آحاد نیروهای آن به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان، افتخارآمیز و غرور برانگیز است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از 48 هزار شهید در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش های والای اسلامی اهداء کرده، به همین خاطر 29 فروردین ماه هرسال، نه تنها در تقویم بلکه در دل مردم قدرشناس و حماسه آفرین ایران اسلامی به عنوان روز حماسه و ایثار و قدردانی از غیور مردان ارتش نقش بسته است.

اينجانب روز ارتش جمهوری اسلامی ايران را تبريك عرض نموده و سربلندی و سرافرازی ايران اسلامی را در پرتو رشادت‌های ارتشيان جان بر كف از خداوند سبحان خواستارم.

سید «شمس‌الدین موسوی»

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها